16/4

Hejsan!
Kom hem från jobbet för ett tag sen, jag var på jobbet tidigt och fixade mina naglar men hann bara med en hand.
Dom blev lite halvdana eftersom jag stressade med dom, kan inte gå utan klor när jag ska på middag imorgon.
Fick en glad överraskning idag på jobbet, hade en kund som jag gjorde naglar på för 5 veckor sedan. Hör och häpna! Hon hade inte tappat en enda, och det hade inte släppt någonting. Kände mig sjukt stolt då, med mitt jobb.
Idag valde hon vita tippar med diskret glitter och fina blommor på fyra fingrar. Fint och elegant!

Nu är det snart dags för träning, jag måste ligga i nu känner jag. Efter gymmixkortet går ut ska jag köpa kort på friskis i jakan. Jag vill inte vara mullig, vill vara FIT. Kom igen nu karolina!!!



                                                   

Kommentarer
Postat av: Julia

kolla in på min bloppis! Har mycket nu som ska bort! Allt från skor till bikinis för en billig slant! :)



http://clothesansstuff.blogg.se

2012-04-19 @ 22:54:46
URL: http://clothesansstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0