Dålig uppdatering.

Hej!
Vilket ruskigt väder, känns precis som vintern är här. Jag fryser till isbit varje gång jag går utanför dörren.
Och självklart är man dum nog så man springer runt i skinnjackan bara. Nej ändring på det, från och med nu och dessa kalla dagar får det bli dunjacka. Skönare att vara varm istället för att hacka tänder..
Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera här men har inte haft lust typ.. Det har inte hänt så mycket heller så jag har inte så mycket att skriva om. Åt nyss en dunderlunch för jag taggar till träning, lär ju stå på den maten tills jag kommer hem.
Det blir medelgympa 18.00 och sen blir det zumbapass 19.30. Ska ligga i nu fram tills sommaren och även på sommaren så man inte blir en soffpotatis. Fick ju även hem min USA bikini idag och om jag ska våga ha den på mig så måste jag ligga i med träning och äta bra mat.

Nu ska jag bara ta det lugnt fram tills träningen och sen ska jag köra hårt, lär sova gott i natt!
Vi hörs efter träningen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0