Jag är bäst!

hajjjjj! Visst är jag duktig på att uppdatera här? hehe..
har haft en superduper vecka med min bebis. Allt känns så sjukt bra i ditt sällskap älskling. Du är och kommer förbli den bästa jag vet. Idag är det slaskskitväderute.. heh.. Har varit på lite olika second hand butiker med pappa nu på morgonen. Hittade lite smågrejer och ett par nike walking skor. Bra att ha på jobbet och ute på promenix så fötterna är glada hela dagen. Tänkte egentligen köpa ett par tofflor att ha på jobbet, men jag menar... Hur snyggt är det egentligen? Dom kommer ju förstöra en hel outfit ju. Inte bra!

Nu ska jag bara ta det lugnt, lägger upp lite annonser på blocket på skor. Tre par skor från nelly och ett par vita converse i storlek 35 som jag haft någon enstaka gång. Jag hoppas att det är någon som nappar så jag får lite money!
Justja, nästa fredag ska jag stå i kista galleria och dela ut handspriter så det är bara att komma och hämta. Vi står där från 9-20 men jag har fått tiderna 11-18.00. även fått ett till eventjobb i kista den 4-5/5 så lite extra pengar sitter fint i plånkan=)

Ha det gött!

                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0