19/3-

Tjenixen!
Kom nyss hem från jobbet, blev en lång dag. Fast egentligen inte om man ser de på ett annat sätt, hade en kund kl 10 klipp och färg och sen åkte jag till väsby med pappa emellan kunderna. Klockan tre hade jag en ny nagelkund, därför kom jag hem nu.  Jag skulle egenligen kört dubbelpass idag men jag hann inte så jag får jogga imorgon en tur efter jag slutat jobbet.
Imorgon har jag bara en kund klockan 10.30 en klippkund så det blir en kort dag imorgon. Ska iväg till posten också och posta inpackning och värmeskydd till en kund i uppsala.

Ska snart byta om och dra på zumban, men känner mig lite yr i bollen men det går nog över snart!
Vi hörs lite senare. KRÄÄÄM.


 
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0