20/3

Hej!
Kom nyss hem från jobbet, hade bara en klippkund imorse och sen fick jag håret tvättat och klippt av Sophie.
Det blev bra, håret känns alltid kort när det är nyklippt men man vänjer sig fort..
Kom hem och var hungrig, och vad hittar jag i skåpen? INGENTING. Det är tomt, kul mamma, kul...
Tanten är på möte så inte blir det någon tur till willys för att handla inte, får äta luft det är godast:)

Ikväll blir det nog middag ute med F om han inte planerat något annat. Jag skulle vilja gå på alexandra i kungsängen och äta en bit mat och dricka en cider. Gött.

Nu ska jag vila lite och försöka få tag på mamma som inte svarar, hon är allt en tant hon.
Vi hörs senare med kvällens outfit=)

                       


                      


                                                     Bilderna är tagna av mig med min systemkamera

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Jag va inne i din blogg och ville tipsa dig om min sida för senaste kläder, vid intresse kan du klicka dig vidare på:



www.traderista.blogg.se



Ha en bra dag!

2012-03-20 @ 16:27:46
URL: http://traderista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0