24/3

Goddag!

Lite dålig uppdatering de senaste dagarna men det beror på att jag varit lite nere och sen har jag jobbat sent och inte orkar blogga när jag kommit hem. Nyss kom jag ut från duschen och ska snart börja sminka mig och klä på mig, ska till stan med Emma om hon inte sover bort dagen det vill säga..( :) )  Jag ska kolla efter en bikini eftersom dom precis kommit ut på H&M så måste jag köpa en nu så den inte tar slut. Ska ha en i aprikos det här året, fint när man får lite färg. Den blir även perfekt utomlands i blått vatten.. mmmm... drömmer mig bort till grekland redan nu. Vi reser nog i mitten av juli och är borta en vecka. En vecka av avkoppling,sol och bad,underbart!

Har miami ink på här hemma, man blir ju ganska så taggad på att göra en tattoo.. får nog bli att jag börjar med mitt lilla hjärta ändå så får vi se om jag klarar smärtan.. hehe..

Nä.. nu ska jag börja fixa mig lite grann! Ha en fin dag!



                        

 
                                                                               Puss på pålle! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0