Godmorgon.

Härligt väder att vakna till!
Not, varför ska snön alltid komma tillbaka när det varit varmt ett tag? och varför idag när det typ ska bli 10-15 grader ute både onsdag och torsdag. Det känns faktiskt väldigt onödigt måste jag säga. Jag ska snart åka till jobbet och det känns inte sådär jätte kul att gå ut i snöstorm, jag fryser ju här inne bara.

Idag är det ett speciellt datum, det är exakt två år sen jag och F blev tillsammans<3



                     


                      


                      


                        



                                                                          Det finns inget finare än kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0