Mycket som händer.

Hej!

Just nu är det ganska mycket som händer runt omkring mig. Det är mycket jobb och träning som gäller, har precis fått ett jobberbjudande också. Att jobba som eventvärdinna/informatör på torsdagar,fredagar och lördagar, men eftersom jag har eget företag så känner jag att jag bara kan jobba torsdagar annars förlorar jag för mycket kunder känner jag.
Han som håller i eventen ringde mig när jag tränade så jag missade samtalet men om allt går som förväntat så ska jag jobba på torsdag nästa vecka i nacka galleria och dela ut sb12 munvatten. Enkelt jobb, och extra klirr i kassan!

Träningen idag var tråkig, tråkigt pass och tråkig ledare helt enkelt. Så typiskt när man ställt in sig på att träna hårt och verkligen ta i. Så går det inte för att man inte får någon som helst energi från ledaren som inte alls var bra..
Jag gillar ledaren som annars har medelgympan på torsdagar men som idag var sjuk.
Nu blir det hårdträning fram till sommaren,måndagar medelgympa+zumba, onsdag ben&rumpa+zumba och om jag orkar upp på lördagar så danze! Jag ska våga mig till stranden i år utan att känna mig som en tjockis, har ju köpt min fina lime gröna bikini så jag måste ju glänsa och vara fit!

Ska kolla finalen på biggest loser och bli ännu mer peppad hehe, sen ska jag åka hem till min älskade prins och sova där. Imorgon ska jag vara hos farmor 10.00 och städa och klockan 13.00 har jag kund.

Vi hörs!


                   


                                                                   Bild från min 18 års dag, haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0