Tröttmössa.

Hej!

Gud vad jag är dålig på att blogga men det blir så tydligen, mycket för mig hihi.
Idag har jag jobbat 13.00 till 18.00 och det gick bra. Hade dock en sjukt krävande kund som försökte sätta dit mig hella tiden, hon menade inget illa men hon kände nog att hon kunde hålla på lite extra just för att jag är ung.
Det slutade iallafall bra och hon blir min stammis, hon bokade in en ny tid om fem veckor så det är bra. Naglar var hon även sugen på så då kan man tjäna bra pengar! Jag kom hem för en stund sen och har ätit lite, ska snart hoppa in i duschen och sen tror jag att jag ska krypa ner i sängen för tv tittande. Är så trött idag, gick upp tidigt med älskling imorse eller ja jag sov väl vidare lite men det var inte många minuter extra. Imorgon blir det en jobbdag på curves tjejdag, ska måla naglar från klockan 09.00-19.00 så det är nice..

Ha de gött!

                  








                      

                                                                             Sagas klor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0